dimecres, 20 de juny del 2012

Entrepà de verdures

No sé si aquest es podria incloure als entrepans útils per a l'anomenada "operació biquini" que sembla "poseir-nos" quan arriba el bon temps. Si no es pot incloure, que crec que sí, sempre pot entrar en la llista dels entrepans predilectes per als amants de l'all-i-oli. En sóc una fan. M'encanta l'all-i-oli i en menge sense reprimir-me, fins i tot quan pot afectar l'assistència a algun compromís social. Però en sóc tan fan com incapacitada per a fer-ne. Mai he aconseguit lligar un all-i-oli  amb cap dels milers de mètodes possibles: amb ou, sense ou, a mà, amb batedora, amb forqueta, amb aquest o aquell oli... posant primer l'oli... res!! Així que m'aprofite d'aquells que en saben fer per a poder gaudir-ne (en aquest cas és de l'amic Xavi), perquè els "sintètics", com dic jo, no m'agraden.

L'entrepà que he fet és amb verdures torrades i all-i-oli. Jo he posat ceba, albergínia, carabasseta i pimentó italià, però es pot fer amb altres en funció del gust. Es posa l'all-i-oli sobre el pa i entre les verdures, en funció del grau de sabor del que es vullga disfrutar. Senzill i sa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada