diumenge, 31 de juliol del 2011

Primera recepta : Entrepà de truita de formatge amb tomata valenciana

Aquest entrepà és del divendres passat. A la una del mig dia, mentre estic treballant caic en el compte que no he pensat res per a dinar. Com passa en aquests casos ho tinc tot al congelador i en principi la primera solució és repetir l'entrepà de l'esmorzar: companatge.

No em resigne i continue pensant. Tinc ous. Un cantellet amb una francesa ja és una solució diferent, però busque a internet alguna idea inspiradora. La recepta d'una truita de formatge em fa recordar que em queda un poc de formatge de Catí i que les tomates de la varietat valenciana encara no s'han acabat. Ja ho tinc.


Bé, he de fer un curs de fotografia i ja ho tindré tot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada